Pozdrav soncu – ashtanga vinyasa stil joge

Za jutranje prebujenje. Kratka, a intenzivna sekvenca, ki ob aktivaciji mišic medeničnega dna in trebušnih mišic da zalet za nov dan in prebudi celotno telo. Pozdrav soncu poskušajte izvesti čim bolj tekoče ter povezati dih z gibanjem.

11. 1. 2011

1. Začnemo v položaju gore – samasthiti. Telo zravnano, stopala tikoma skupaj.

2. Vdih z rokami proti stropu – urdhva hastasana.

3. Izdih navzdol v predklon – uttanasana.

4. Vdih, rahlo dvignemo hrbet, pogled usmerimo naprej in začutimo razteg v križu.

5. Izdih, stopimo ali skočimo nazaj ter nižamo telo v skleco – chaturango dandasano. Pazimo da imamo komolce vzporedno ob telesu.

6. Vdih, telo potegnemo naprej v kobro, medenica na tleh, rame spuščene, ali pa v dvignjeno kobro – urdhva mukha svanasano, kjer so kolena dvignjena od tal ter so samo narti na tleh. Dlani seveda močno potiskamo v tla.

7. Izdih, telo potegnemo nazaj v strešico – adho mukha svanasano. Zadržimo asano za 5 dolgih dihov.

8. Pokrčimo kolena pogledamo med dlani in z vdihom skočimo ali stopimo naprej med dlani. Isti vdih - rahlo dvignemo hrbet pogled usmerimo naprej in začutimo razteg v križu.

9. Izdih navzdol v predklon – uttanasana.

10. Vdih, telo potegnemo navzgor z rokami proti stropu – urdhva hastasana.

11. Izdih, položaj gore. Dlani pred srce.

Napravite 5 do 10 ponovitev sekvence.

Daša Lakner, www.agniyoga.si

Video: Pozdrav soncu ashtanga vinyasa stil joge

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri