Video: Preobrazba telesa 10. del

Asani za boljšo presnovo, boljše delovanje ledvic in ščitnice.

21. 7. 2009

Glava h kolenu (modifikacija) – parivrtta janu sirsasana

Začetni položaj: sed raznožno      

Izvajanje: V sedu raznožno najprej pokrčite nogo v levem kolenu in potisnite peto na notranjo stran desnega stegna. Ob izdihu se nagnite na desno stran in z desno roko objemite stopalo, levo roko pa povlecite preko telesa in se z njo dotaknite prstov na desnem stopalu. Zasučite trup še nekoliko bolj v smeri navzgor in zadržite položaj za 30 sekund. Ko se vračate v začetni položaj, najprej zasučite trup nazaj proti iztegnjeni nogi, kot da bi se želeli z nosom dotakniti kolena, in se šele nato dvignite navzgor. Vajo ponovite še na drugo stran.

Pozitivni učinki: Razteza hrbtenico, ramena, mišice na zadnji strani nog, stimulira delovanje ledvic in jeter, izboljšuje prebavo.

Riba – matsyasana

Začetni položaj: leža na hrbtu

Izvajanje: Iz leže na hrbtu počasi položite obe dlani, obrnjeni navzdol, pod zadnjico. Rahlo se oprite na komolce in dlani ter močno dvignite in odprite prsni koš, glavo zaklonite in položite teme glave na tla. Nato umirjeno prenesite obe dlani izpod zadnjice na boke, glava naj še vedno ostane zaklonjena. Nogi sta iztegnjeni, stopala obrnjena navzgor. Vztrajajte v tem položaju, dokler se počutite prijetno, nato se zopet oprite na komolce, dvignite glavo od tal in se vrnite v začetni položaj.

Pozitivni učinki: Krepi dihalne organe, lajša težave pri astmi, kroničnem obolenju grla, pospešuje delovanje ledvic in ščitnice.

Sandra Laznik

Asani 'glava h kolenu' in 'riba' - Asani 'glava h kolenu' in 'riba'