Video Joga za hujšanje (2. teden)

Pred vami je nov sklop dinamičnih jogijskih položajev, s katerimi boste pospešeno kurili maščobne zaloge.

23. 9. 2009

Cikel treh telesnih položajev ponovite vsaj 5-krat, pred izvajanjem izvedite najmanj 6 pozdravov soncu in cikel telesnih položajev, ki smo vam jih predstavili v 1. tednu.

Joga za hujšanje - 2. teden

Stabilizatorji trupa: položaj deske z dvigovanjem nog
Roke, trebušne mišice: strešica s prehodom v položaj deske
Noge: bojevnik

Izvajanje

Začnemo na vseh štirih, z oporo na rokah in nogah. Ob vdihu dvignemo desno nogo navzgor, z izdihom jo spustimo nazaj na tla in enako ponovimo še z levo nogo. Ponovimo 3-krat z vsako nogo.

V naslednji položaj preidemo tako, da močno stisnemo trebušne mišice, se opremo na nožne prste in dvignemo boke čim višje, noge iztegnemo v kolenih, težo telesa porazdelimo na dlani in stopala. Nato pa naredimo 3 prehode iz strešice nazaj v položaj deske. Na koncu ostanemo v položaju strešice še za 3 globoke vdihe in izdihe.

Z vdihom se ozremo naprej in prenesemo eno stopalo med dlani, drugo stopalo pa v celoti položimo na tla s tem da ga zasučemo nekoliko navzven. Z zgornjim delom telesa se vzravnamo. Boki so obrnjeni naprej. Z vdihom dvignemo roki ob telesu navzgor, z izdihom jih povlečemo nazaj. Ponovimo 3-krat nato postavimo dlani na tla ob stopalo ter se vrnemo v položaj deske. Asano ponovimo še na drugo stran.


Ogrevanje: pozdrav soncu
Joga za hujšanje - 1. teden

Jogijski položaji za 2. teden - Jogijski položaji za 2. teden