Anksioznost je potrebno razumeti. Vendar, kako?

Življenje z ANKSIOZNOSTJO: Vedno obstaja rešitev, tudi ko se zdi, da je nemogoče. 

Anksioznost je potrebno razumeti. Vendar, kako? (foto: pexels) pexels
24. 4. 2021

Trpeti za anksioznostjo je izjemno izčrpavajoče. Z osebnim razvojem in raziskovanjem sebe se lahko počasi dokopljemo do vzrokov in najdemo primerne načine, da se njen vpliva nad nami zmanjša oz. ustavi. 

Vedno obstaja rešitev, tudi ko se zdi, da je nemogoče. Nikoli ne izgubite upanja, če se soočate prav s to nadležno psihološko težavo. 

Prvi korak soočanja z anksioznostjo je, da jo razumemo. 

Čeprav življenje ni nikoli črno/belo in tako je seveda tudi pri razumevanju anksioznosti, pa lahko nekako ločimo 3 različne tipe energij, ki povzoročajo anksioznost.

1. Anksioznost kot posledica občutljivosti

Veliko visoko čustvenih, intuitivnih in občutljivih ljudi trpi za anksioznostjo. 

Ker hitro absorbirajo energijo iz okolice skozi cel dan, lahko to povzroči ogromno anksioznosti. Še posebej, če se ne zavedajo svoje senzitivnosti in se ne znajo primerno zaščititi ter se hitro navzamejo energije iz okolice. 

Če opazite, da se vaša anksioznost poslabša v socialnih situacijah, ko ste v določenih okoljih oz. z določenimi ljudmi, je to zelo verjetno, ker ste občutljiva duša. 

Pomembno je, da se naučite zaščititi sebe in svojo energijo. 

2. Anksioznost zaradi prihodnosti

Prav tako za anksioznostjo pogosto trpijo tisti, ki ogromno razmišljajo in imajo izjemno dejaven um. Preveliko misli lahko vodi do skrbi, skrbi pa do anksioznosti. Ta tip anksioznosti temelji na vprašanjih: "Kaj pa, če se zgodi to?"

Prav tako je prisotna pri tistih, ki imajo veliko potrebo po nadzoru in se sproža v situacijah, ko nimajo kontrole. Pojavi se tudi pri razmišljanju o prihodnosti oz. pri sklepanju odločitev, ki bodo vplivale na prihodnost. 

Če je vaša anksioznost povezana s skrbmi, in če opazite, da se poveča, ko razmišljate o prihodnosti, je vzrok lahko vaš preveč aktiven um oz. tudi zamegljen um z domišljijo, ki ni realna. 

3. Anksioznost kot posledica prebujanja

Anksioznost se pojavi tudi takrat, ko je prisotnih veliko fizičnih in energetskih sprememb v življenju. Te spremembe vplivajo tudi na spremembo energije v nas samih, zaradi česar se lahko počutimo kaotično in posledično anksiozno. 

Na poti osebne rasti se soočamo z novimi mislimi, zmedenostjo in občutkom nesigurnosti, vse to lahko prispeva k anksioznosti. 

Ta tip anksioznosti se torej pojavi v obdobjih velikih sprememb, prebujanj in tudi zdravljenja. Pojavi se največkrat tik pred spremembo.

Začutite, da ste pred velikimi spremembami, in vaše telo se naravno odzove z anksioznostjo in skrbmi. 

Pogoste so seveda kombinacije različnih tipov anksioznosti, a ločevanje na različne tipe vam lahko pomaga, da jih bolje razumete oz. ugotovite od kod prihajajo.

Načini, ki vam lahko pomagajo pri premagovanju anksioznosti:

- ureditev vašega prostora

- spuščanje energetskih navezanosti

- zamišljanje bele svetlobe kot ščita vašega telesa

- prizemljitev

- zapisovanje čustev na papir

- krepitev povezave s seboj skozi meditacijo

- izogibanje situacijam, ki vas po nepotrebnem spravljajo v nelagodje

- kreativnost

- gibanje v naravi in telovadba

- učenje spuščanja

- mantre

- delanje na zaupanju v življenje

- biti v miru tudi, če ne poznate vseh odgovorov

- pozornost na sebi

- dihalne vaje 

- kristali

- dviganje vibracije

-...

povzeto po: foreverconscious.com

in pa Pismo žene, ki trpi za anksioznostjo: "Ko se mi zdi, da je anksioznost zame pretežka, nastopiš ti in ne dovoliš, da bi obupala"