Loka kava Special: Okus št. 1 po izboru slovenskih potrošnikov kave

V raziskavi, ki jo je januarja 2020 med slovenskimi potrošniki opravila Mediana, inštitut za raziskovanje trga in medijev, je Loka kava Special dosegla najboljši rezultat pri ocenah splošne všečnosti in všečnosti okusa ter pri oceni verjetnosti nakupa.

Loka kava Special: Okus št. 1 po izboru slovenskih potrošnikov kave (foto: Profimedia) Profimedia
23. 4. 2020 | Promocijsko sporočilo

Trditev »Okus št. 1 po izboru slovenskih potrošnikov kave« temelji na rezultatih raziskave v obliki slepega testa treh blagovnih znamk kave med rednimi pivci mlete turške kave, pripravljene s kuhanjem (N = 102). Raziskava je bila opravljena z metodo računalniško podprtega osebnega anketiranja (CAPI) na centralni lokaciji.

V posamezen slepi test sta bili poleg Loka kave Special vključeni še dve znamki iz kategorije mlete turške kave. Obe sta široko dostopni na slovenskem trgu in imata skupaj s kavo Loka Special največji tržni delež v kategoriji.

 

-  Pri vprašanju o splošni všečnosti (»Kako vam je na splošno všeč ta kava?«) je največji delež odgovorov všeč in zelo všeč (skupaj skoraj 65 %) dosegla Loka kava Special.

 

-  Pri vprašanju o okusu (»Kako vam je všeč okus te kave?«) je največji delež odgovorov všeč in zelo všeč (skupaj skoraj 65 %) dosegla Loka kava Special.

 

-  Pri vprašanju o verjetnosti nakupa (»Kako verjetno bi to kavo kupili v primeru, če bi bila na voljo po isti ceni, kot jo običajno plačate za turško/mleto kavo?«) je največji delež odgovorov verjetno in zagotovo bi jo kupil/-a (skupaj 43,1 %) dosegla Loka kava Special.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri