Kako lahko potrošniki izkoristimo prednosti digitaliziranega poslovanja

Termin 'digitalizacija poslovanja' in 'digitalna transformacija' sta izraza, ki zadnjih nekaj let vedno pogosteje krožita po poslovnem svetu. Velika podjetja dobro vedo, kaj to pomeni in zakaj je to ena od razvojnih prioritet – a kaj od tega lahko v praksi uporabimo tudi ostali?

Kako lahko potrošniki izkoristimo prednosti digitaliziranega poslovanja (foto: Profimedia) Profimedia
27. 5. 2022 | Promocijsko sporočilo

Kako pa vi upravljate z vašimi informacijami?

V najbolj enostavnem pogledu je digitalizacija predvsem pretvorba informacij v digitalni format. Ne gre za nov koncept, je pa digitalizacija zdaj postala esencialni del poslovanja okoljsko ozaveščenih podjetij, ki strmijo k bolj zeleni prihodnosti. Pogosto mislimo, da je digitalizacija poslovanja zgolj odsotnost papirja, a se pri razvoju nekaterih največjih podjetij prav zdaj kaže, da je to v resnici še veliko več.

Za novega, digitalnega potrošnika

Hiter razvoj tehnologije je v zelo kratkem času spremenil navade potrošnikov. Mobilne naprave, aplikacije, avtomatizacija storitev – vse to nas je pripeljalo do točke, ko potrošniki lahko dobimo kar želimo v trenutku, ko si to zaželimo. Podjetja, ki tem potrošniškim trendom ne le sledijo, ampak jih tudi ustvarjajo, so danes gonilna sila digitalne transformacije poslovanja.

Manj stroškov, manj odpadkov

Digitalizacija omogoča konsolidacijo procesov, s tem pa se ne privarčuje le čas in denar, ampak tudi stres tako zaposlenih, kot tudi končnih kupcev. Eden od najbolj nazornih učinkov digitalizacije poslovanja, v kateri lahko potrošniki uživamo vsak mesec, je recimo prehod na digitalne račune, ki omogočajo lažje plačevanje, boljšo preglednost na plačanimi in neplačanimi računi, obenem pa so prijazni do okolja.

Podjetje Telemach je že pred časom uvedlo storitev eRačun. Storitev je brezplačna in je del njihove širše iniciative Misli zeleno. Gre za zelo konkreten primer digitalizacije poslovanja, ki na eni strani omogoča podjetju bolj trajnostno poslovanje z optimizacijo zelo specifičnega procesa, na drugi strani pa uporabniku poenostavi plačevanje mesečnih računov, nudi jasen pregled arhiva plačil in ne ustvarja nepotrebnega papirnatega kupčka položnic. 

Več digitalizacije, več varnosti …

Podjetja, ki stavijo na digitalizacijo poslovanja, lahko svojim strankam zagotavljajo večjo varnost pri upravljanju s podatki. Digitalne procese in dokumente je precej bolj enostavno zavarovati, kot pa omejevati dostop do fizične dokumentacije. 

… in več prednosti za potrošnika

Digitalna transformacija obenem poenostavi tudi druge procese, v katere je vključen končni kupec. Pri digitaliziranih podjetjih, ki so del našega vsakdanjega življenja, tako lažje in hitreje dostopamo do tehnične in druge pomoči, hitreje pridobivamo odgovore na morebitna vprašanja in tudi sami delujemo v skladu z zeleno prihodnostjo, ko se prepustimo prednostim digitalnega poslovanja.