5-tedenski izziv za Zemljo Promocijsko sporočilo

So večja podjetja sploh lahko okolju prijazna?

25. 4. 2023
Deli
So večja podjetja sploh lahko okolju prijazna? (foto: Promocijsko gradivo / Radenska Adriatic)
Promocijsko gradivo / Radenska Adriatic

Samo en planet imamo, zato je pomembno, da zanj čim bolj skrbimo. Še posebej je pomembno, da se tega zavedajo tudi podjetja, ki lahko z ustreznimi spremembami naredijo ogromno.

Primer dobre prakse je zagotovo podjetje Radenska Adriatic, kjer si že vrsto let prizadevajo delovati čim bolj trajnostno. Ker so že od nekdaj tesno povezani z naravo, so trajnostna načela odnosa do okolja, družbe in poslovanja že tradicionalno njihova usmeritev.

Okolje, proizvodi in ljudje so trije temelji, na katerih so zasnovali svoje trajnostne zaveze in aktivnosti.

Pri podjetju korak za korakom uvajajo spremembe, s katerimi bolje poskrbijo za planet. Nenehno stremijo k temu, da delujejo bolj okolju prijazno ter svojim dobaviteljem, strankam ter zaposlenim spodbujajo k bolj trajnostnim izbiram.

Tukaj je le nekaj sprememb, ki so jih pri Radenski Adriatic naredili za boljši jutri:

  • Prizadevanje k povečanju deleža steklene embalaže;
  • Možnost vračila embalaže (v Sloveniji je 97% vseh njihovih steklenic vračljivih);
  • Povečanje deleža uporabe recikliranega PET;
  • Znižanje teže embalaže;
  • Sodelovanje z lokalnimi ponudniki;
  • Uvajanje načel "zero waste" v pisarnah, proizvodnji in pri organizaciji dogodkov;
  • Zmanjšanje barvnega printanja in uporabo neobdelanega papirja;
  • Uporaba toaletnega papirja, pridelanega iz odpadne embalaže;
  • Ločevanje odpadkov znotraj podjetja;
  • Prizadevanje za zaščito in ohranjanje neokrnjenosti vodnih virov;
  • Sodelovanje pri projektu zasaditve dreves v Sloveniji in na Hrvaškem.

Nobeno presenečenje ni, da so zaradi svojega delovanja postali okolju najbolj prijazno podjetje leta 2022.

Nagrado sta podelila Eko Sklad v sodelovanju s časnikom Finance, za Radensko pa so se odločili zaradi treh predstavljenih projektov: sajenje dreves v okviru projekta Bolj zelena Slovenija, uporaba povratnih steklenic ter organizacija Maratona treh src kot prvega športnega Zero waste dogodka v Sloveniji.

Ravno Maraton treh src je dogodek, na katerega je podjetje še posebej ponosni. Kljub številčni udeležbi pri podjetju ostajajo zvesti svojim zavezam za boljši jutri. Lani je namreč jubilejni 40. Maraton treh src postal prvi zero waste športni dogodek v Sloveniji.

Pri organizaciji so jim na pomoč priskočili Ekologi brez meja, ki so v sodelovanju z mladimi prostovoljci skrbeli, da je izpolnjen osnovni pogoj naziva – vsaj 90 % ločeno zbranih odpadkov.

Pri Radenski Adriatic se zavedajo, da imajo dejanja, ki največ štejejo, redko hitre rezultate. Zahtevajo predanost, vztrajnost in zaupanje. Vendar so pri podjetju prepričani, da lahko dolgoročno spremenijo veliko in da je nujno, da še naprej dovolijo, da jih pri poslovanju vodi ljubezen do narave.

Več o trajnemu delovanju podjetja Radenska Adriatic si preberite TUKAJ. >