Kanalizirani – zdravilni kozmični zvok vpliva na misli in občutke

23. 2. 2015
Deli
Kanalizirani – zdravilni kozmični zvok vpliva na misli in občutke

Kanalizirani kozmični zvok je višjedimenzionalen in ima precej višjo vibracijo od misli in občutkov. Zaradi tega lahko z njim vplivamo na misli in občutke, jih razsvetlimo in umirimo, ovirajoče pa odženemo.

Ansambel Vedun izvaja spontani kanalizirani kozmični zvok – melodije, ritme, pa tudi harmonije ... Zvočno energijo. Spontani kanalizirani zvok je vselej neponovljiv - tako kot trenutek ali človek sam, zato je vsaka kirurgija, iniciacija, intenziv ali koncert drugačen, učinki pa različni, pojasnjujejo glasbeniki.

Mirit razloži: "Kanalizirani kozmični zvok je višjedimenzionalen in ima precej višjo vibracijo od misli in občutkov. Zaradi tega lahko z njim vplivamo na misli in občutke, jih razsvetlimo in umirimo, ovirajoče pa odženemo. Tisti, ki pridejo na naše koncerte, na zvočno kirurgijo, intenzive, kozmično resonanco ali iniciacije, odidejo spremenjeni. Njihova zavest se razširi. Zavedanje prav tako. Univerzalni Um ali Inteligenca življenja, ki skozi zvočne valove prihaja v fizični svet in živa bitja, napaja vse obstoječe in šepeta zgodbe o večnosti, nespremenljivi in spremenljivi Bitnosti. Po koncertu ali po zvočni kirurgiji ljudje prično 'zveneti' drugače, ker zvok kozmičnih ravni resničnosti in zavesti valovi skozi nas glasbenike-terapevte ter vstopa v vsakega posameznika. Vsak dobi in vsrka tiste frekvenčne vibracije, ki jih za ravnovesje in zdravje potrebuje."

Ljudje lahko na koncertih poslušajo blage melodije in pesmi različnih kultur ali pa zelo intenzivne in močne zvoke; pri tem se počutijo pomirjeno in široko sprejemajoče, ali pa vzneseno in polno. Pogosto tečejo solze ganjenosti ali solze bolečih travmatičnih izkušenj, ki zdaj odhajajo in se razgrajujejo. V poslušalcih se hkrati dogaja globoka sprememba – potrebno uravnovešanje in ozaveščanje, zakaj in kako živeti ter kje nastajajo napake. Tam, kjer občutijo bolečino, vročino in ščemenje, se pravkar odvija zvočno-energijska in kozmična kirurgija, potreben poseg kozmičnih entitet ter različnih zvezdnih in planetarnih vibracij.

Zvok je energija in energija je zvok.

Podobno se dogaja, kadar ljudje poslušajo albume ansambla Veduna (17 jih je) – večina je namenjenih samozdravljenju in urejanju, prvih pet nosilcev zvoka pa predvsem oživljanju pozabljene slovenske glasbene tradicije. Bolj kot se človek preda tem zvokom iz svetovne zakladnice, več ima od tega in močnejši je vpliv posnetega ali živega zdravilnega zvočnega valovanja nanj."

Zdravljenje z zvokom podpirajo tudi že pozabljena tisočletja stara glasbila in njihove posebne uglasitve, ki učinkujejo drugače kot računalniško generirani zvoki, na katerih temelji sodobna popularna glasba. Za urejajoči zvok glasbeniki uporabljajo glasbila, tudi šamanska, kot so: sibirski čartan, slovenske bordunske citre in cimbale, havajske ukulele, balkanske tambure, grški buzuki, indijanske lesene in koščene piščali, slovaške fujare, glinene okarine, aboridžinski didžiridu, panove piščali, himalajske pojoče sklede in kristalne sklede, bobni različnih tradicij, egipčanske darabuke, rogovi, školjke, brnivke in drgala, drumlice, tolkalca in ropotulje različnih kultur, činele, zvonci, afriški metalofoni sanse ...

Kot pojasnjuje Mirit, so bili toni, ki jih proizvajajo ta nenavadna glasbila, zelo drugačne barvitosti, vedno povezani z zvokom Zemlje (tonom G) in z neslišnim zvokom Inteligence življenja: Svet ali naše ravni resničnosti vibrirajo podobno kot oktave v glasbenem svetu. Vse obstoječe gradijo različne frekvence ali dimenzije, različne višine zvočnih vibracij. Kolikor niže vibrirajo ta oktavna valovanja, podobna sedemtonskim nizom, ki se ponavljajo in raztezajo vse više v brezmejnost, toliko bolj čvrst je pojavni svet (a nižje od prve subkvantne dimenzije stvarjenja ne moremo!). Višje zveneče oktave postanejo neslišne, vendar so še vedno prisotne in celo veliko prodornejše in močnejše. Zaradi tega lahko nek (sicer natančno določen) glas, frekvenca ali ton razbije okensko steklo, pojasni Mirit.

Svečenik, šaman ali zdravilec-glasbenik mora zelo dobro vedeti, kako ljudi popeljati skozi vse dimenzije resničnosti, ki jih živimo, in kako ta različna valovanja (zvoke!) uravnotežiti ali uglasiti. Nenavadna glasbila pa šamanu pomagajo pri tem opravilu in podpirajo njegov glas. Tako nekoč (tu in tam pa še danes) – v času, preden smo začeli šteti leta. "Spontani glasovi in barvita glasbila so imeli povsod podobne značilnosti in tudi podobno vlogo – proizvesti zvoke, ki prodirajo skozi telesne blokade, dvigovati ljudi na raven svetlobe duše," pravi Mirit, ki letos praznuje 45 let svojega raziskovalnega, umetniškega in duhovnega delovanja. Pojasni, da so glasbila uglašena tako, da se njihove zvočne zmogljivosti dotikajo vseh ravni človekove devetdimenzionalne zavesti, o kateri govorijo skoraj vse stare civilizacije sveta.

Če se gibljemo in živimo le v eni oktavi, smo po navadi zamejeni le na fizični svet.

Tedaj se počutimo slabo, nesrečno, morda celo bolno. Bolj ko širimo svojo zavest in zavedanje, širše (ali višje) se gibljemo skozi nešteto valov ali oktav svojega obstoja, bolje dojemamo in razumemo življenje in njegova sporočila. Na teh višjih valovanjih smo lahko tudi močnejši, lažje vemo, kaj je prav in kaj ne, širši smo v svojem razumevanju in tudi učinkovitejši zdravilci ali urejevalci. V tem je magija bivanja. Njegova bit pa je zvok.

Čudežno zvočno kirurgijo lahko izkusite na 1. Sensa dnevu, 21. marca 2015. Kliknite za več informacij.

Celoten članek vam je na voljo v februarski številki revije Sensa

Novo na Metroplay: O psihiatriji in duševnih motnjah | Anica Gorjanc Vitez