V katerih znamenjih so rojeni najboljši prodajalci?

14. 6. 2023
Deli
V katerih znamenjih so rojeni najboljši prodajalci? (foto: shutterstock)
shutterstock

Večkrat se sprašujemo, kako nekomu uspe prodati vse izdelke ali storitve, nekdo drug pa se trudi in trudi in ne dosega pravih rezultatov. Dober prodajalec ve, kako čutiti, kar čutijo njegove stranke, saj se zna vživeti v kožo potencialne stranke, zaveda se tudi, kako prodati izdelek ali storitev.

Empatija je odličen način za predvidevanje, kaj stranka želi. Ker profil dobrega prodajalca zahteva številne veščine, je to opravljanje dela, ki pa vsakomur žal ni pisano na kožo. Rojeni v katerih astroloških znamenjih ste odlični prodajalci in vam vaše sposobnosti marsikdo zavida?

VODNAR

Vodnarji ste kot prodajalci prijazni in velikodušni. Znate ostati neposredni in se dokopati do bistva. Na prodajo gledate kot na kariero, osredotočeno na rešitve, prepričani ste, da karkoli prodate pomagate ljudem. Z iznajdljivim in hkrati samozavestnim nastopom znate prepričati še tako zahtevnega kupca, da potrebuje vaš izdelek. Ker se zavedate, da je edini način, da ugotovite, kakšne so potrebe stranke, da poslušate česa si želi, znate prisluhniti, brez da bi stranko prekinjali. S svojim očarljivim pristopom ustvarjate pri stranki dober vtis in odpirate vrata uspešni prodaji. Zavedate se, da sta pri prodaji ustrezno izražanje in urejen videz pomembna faktorja. Spadate med prodajalce, ki znajo razmišljati s svojo glavo in se prilagajati spreminjajočim se situacijam.

OVEN

Ovni in ovnice s svojo nadpovprečno samozavestno ter neustrašno osebnostjo spadate med odlične prodajalce. Obožujete izzive in se brez njih dolgočasite, prav tako radi tvegate, zato so zahtevne stranke vaša poslastica. Če naletite na padec prodaje, ne obupate ampak začnete spretno iskati nove načne, da bi prodajo zopet povečali. Ker nikakor niste dolgočasni, imajo ljudje radi vaše nasvete glede prodaje. V interakciji s stranko ste vedno optimistično naravnani in prepričani da bo izdelek ali storitev kupila. Jasno vam je, da morate izdelek ali storitev obvladati in poznati, močni ste tudi pri razkrivanju drobnih malenkosti v zvezi z željami stranke. Ni vam težko prevzeti stvari v svoje roke, tudi ko karkoli zaplete delujete kot profesionalec. Ovni zelo dobro veste, da morate včasih iti preko sebe, da dosežete uspeh. Radi si postavljate visoke cilje, ki jih običajno tudi dosežete.

DVOJČKA

Dvojčki in dvojčice ste predvsem zaradi odlične komunikacije in sposobnosti prepričevanja odlični prodajalci in prodajalke. Ker ste vsestranski lahko uspete v različnih prodajnih panogah. Zlahka se prilagajate novim situacijam in potencialnim strankam. Za dobre stvari je potreben čas, zato stranko počasi vendar iznajdljivo prepričate. Dvojčki znate s pomočjo odprtega uma uskladiti posle, ki jih poskušate skleniti s potencialnimi strankami. Zaradi svoje večopravilnosti ste nepogrešljiv del vsake ekipe. Zavedate se, da dobri prodajalci iščejo tudi spremembe v panogi in raziskujejo, kaj ponuja konkurenca. Ko naletite na težjo in nezainteresirano stranko znate spretno uporabiti svoj humor, s katerim jo boste morda prepričali. Dvojčki ste prodajalci, ki so vedno motivirani ter v vsakem trenutku v iskanju novih priložnosti.

TEHTNICA

Tehtnice ste tako moški kot tudi ženske odlični prodajalci, saj zelo dobro veste, kako rešiti vse preveč pogoste konflikte, do katerih pride v interakciji s stranko. Ves čas se trudite biti še boljši ter razvijate veščine, potrebne za prodajo. Točno veste, kakšen ton morate izbrati, prav tako se zavedate, da igra pri prodaji pomembno vlogo govorica telesa. Vaš cilj je pomagati ljudem in nuditi prave rešitve. Ob raznih nesmiselnih vprašanjih in pripombah strank znate ostati mirni ter diplomatsko naravnani. Zavedate se, da nečisti posli vodijo v propadle projekte, zato ste pri prodaji vedno pošteni ter vredni zaupanja. Tehtnice se zavedate, da je prodaja je težko delo, zato ne čakate, da stranke pridejo k vam, ampak jim znate svoj izdelek ali storitev ponuditi na domiseln način. Za tehtnice je bistvenega pomena verjeti v izdelek ali storitev, ki jo prodajajo.

Pripravil: Horoskop.si

Vas zanima tudi:

 

Novo na Metroplay: O duhovnih praksah v psihoterapiji | Prof. dr. Borut Škodlar