Vaje za krepitev telepatskih sposobnosti

Čeprav je telepatska sposobnost ljudi oslabljena, ker smo jo nadomestili s telefonom, radiem, televizijo in internetom, je nismo popolnoma izgubili. Lahko jo tudi prebudimo in okrepimo.

12. 4. 2013

Zapisali smo vam nekaj predlogov za prebujanje zaspane telepatije in sorodnih sposobnosti:

•    Ko se prebudite, skušajte predvideti, koga boste ta dan srečali. Ne upirajte se na logiko. Prečistite um in dovolite imenom in obrazom, naj vam prihajajo v zavest spontano. Zapišite svoje napovedi in jih zvečer primerjajte z resničnimi dogodki.

•    Kadar koli vam zazvoni telefon, dobite SMS ali e-pošto, zaprite oči in si predstavljajte osebo, ki vas nagovarja. Potem se oglasite na telefon ali odprite e-pošto ter preverite, ali ste uganili. Večkrat kot boste izvajali to vajo, večja bo vaša natančnost.

•    Medtem ko stojite v vrsti na banki ali pošti, ugibajte, kateri uslužbenec vam bo stregel. Med to vajo glejte v svojo 'tarčo', kar vam bo pomagalo razviti intuicijo in sposobnost, da se umsko povežete z ljudmi v bližini.

Sproščenost je predpogoj

Pri telepatiji ni nujno, da je pošiljatelj podatkov zavestno osredotočen na prejemnika podatkov ali obratno. Pri telepatski komunikaciji podatki preprosto prihajajo od pošiljatelja k prejemniku, ne glede na željo in namen katerega koli med njimi. Zdi se, da je sposobnost prejemanja podatkov od druge osebe tem večja, bolj kot je prejemnik umirjen in sproščen, in manj uspešna, ko so njegova čutila obremenjena z zunanjimi dražljaji.

Dnevna opravila in hitenje vsakdanjega življenja ustvarjajo duševni hrup, ki se utiša v določenih stanjih zavesti, kot so sanje, meditacija ali hipnoza. Nedvomno so ljudje v teh stanjih bolj dojemljivi do zunajčutilne komunikacije, zato je vstop v stanje sproščenosti ključen za razvijanje telepatskih sposobnostih. Izmenjava podatkov s pomočjo misli preprosto ni možna, če je vaš um obremenjen z odvečnimi vsebinami.

Da se boste znebili miselnih in čustvenih 'odpadkov', je priporočljiva vadba tehnik, kot so sproščanje, joga ali meditacija. Vse naštete tehnike vključujejo tudi vaje globokega in ritmičnega dihanja, ki utrjujejo stanje sproščenosti.