Joga za zapeljiv hrbet

Pred vami so trije dinamični telesni položaji, ki vplivajo na oblikovanje hrbta: dinamičen lok, kobilica in dinamična kobra.

24. 6. 2010

1. Dinamičen lok

Začetni položaj: leža na trebuhu

Izvajanje: pokrčimo desno nogo v kolenu ter z desno dlanjo objamemo desni gleženj, prav tako na redimo z levo stranjo. Nato vdihnemo ter dvignemo kolena ,trup in glavo od tal, tako da močno povlečemo telo navzgor s pomočjo rok. Pogled usmerimo naprej ali zaklonimo, odpremo prsni koš, nato pa se počasi spustimo nazaj. To odpiranje in zapiranje ponovimo najmanj 3-krat.

2. Kobilica (z rokami naprej)

Začetni položaj: leža na trebuhu

Izvajanje: dlani počivajo na tleh, obrnjene so navzdol. Z vdihom dvignemo glavo, prsni koš in noge od tal, šele nato prenesemo roke naprej v predročenje in nazaj v priročenje na podlago, ter se počasi spustimo nazaj navzdol.  Gibanje večkrat zavestno ponovimo, pozorni smo na to, da je glava ves čas v podaljšku trupa, roke pa med gibanjem čimbolj iztegnjene.

3. Dinamčina kobra

Začetni položaj: leža na trebuhu

Izvajanje: postavimo dlani pod ramena in ob vdihu dvignemo glavo in prsni koš navzgor. Pozorni smo na to, da ob dvigu ne dvigujemo ramen, temveč da jih čimbolj potiskamo navzdol (vlečemo lopatice skupaj). Z izdihom se spustimo navzdol in nato dvignemo še nogi od tal, tako da močno stisnemo zadnjico. Spustimo noge navzdol in zopet ponovimo dvig zgornjega dela trupa in dvig obeh nog navzgor.

Sandra Laznik

Joga za zapeljiv hrbet - Joga za zapeljiv hrbet