10 minut TE vadbe porabi toliko kalorij kot pol ure teka

7. 6. 2024
Deli
10 minut TE vadbe porabi toliko kalorij kot pol ure teka (foto: Profimedia)
Profimedia

To je odlična vadba za kondicijo, pa tudi za kurjenje maščobe.

Skakanje s kolebnico je vadba za celotno telo, ki lahko izboljša zdravje srca in okrepi mišice. Še posebej zanimivo je, da samo 10 minut te aktivnosti porabi toliko kalorij kot pol ure teka. Ker potrebujete le par športnih čevljev in skakalno vrv, veliko ljudi zamenjuje svoj reden kardio za to zanimivo poletno vadbo, poroča Healthline. 

Prednosti, ki jih prinaša skakanje s kolebnico:

Izboljša kardio kondicijo

Skakanje s kolebnico je odlično za izboljšanje telesne pripravljenosti in zahteva, da se v mišice črpa več krvi in ​​kisika, kar pospeši srčni utrip in dihanje. Ob rednem izvajanju lahko okrepi srce in izboljša kapaciteto pljuč, kar omogoča daljše vadbe.

Krepi mišice

Skakanje s kolebnico predvsem cilja na mišice spodnjega dela telesa (kot so meča, stegna in zadnjica), zgornjega dela telesa (kot so ramna in biceps) ter trebušne mišice. To ne pomaga le izboljšati mišične moči, ampak tudi mišično vzdržljivost, kar omogoča eksplozivno moč za hitre, sunkovite gibe, ki so običajni pri športu.

Gradi močnejše kosti

Kolebnica je zelo naporna vaja, ki na zdrav način obremenjuje kosti in jih s tem krepi. Ko oseba skoči, se telo odzove na začasno obremenitev kosti, ki jo povzroči sila reakcije tal, tako da jih dolgoročno telo gradi močnejše in gostejše.

Izboljša koordinacijo in ravnotežje

Dodajanje kolebnice vaši vadbeni rutini je lahko odličen način za izboljšanje ravnotežja in koordinacije. Ta vaja vključuje koordinacijo rok, nog in trupa ob ohranjanju stalnega ritma.

Zabava

Za mnoge ljudi se vadba lahko zdi kot naporno opravilo, skakanje s kolebnico pa lahko predstavlja bolj zanimivo obliko vadbe, ki bo zaposlila vaše možgane in vam predstavljala zabaven izziv, a hkrati ostala zelo učinkovita.

Vir: sensa.story.hr