Umetnost je način izražanja svojega pogleda na svet in predvsem izražanja občutkov in čustev. To seveda še kako zelo velja tudi za otroke in je dobrodošlo predvsem zato, ker pri določeni starosti otrok še ne zna ubesediti, kako se počuti in kaj čuti, lahko pa to na primer pokaže z risbo. Po drugi strani pa bo otrok kreativen in ekspresiven le v varnem okolju. In kadar mu tega ne zagotavlja družina in najbližja okolica, mu to želi zagotoviti Zveza prijateljev mladine Slovenije.
Mladost in kreativnost sta dve zagotovo neločljivi zadevi, ki se medsebojno dopolnjujeta in skupaj rasteta. Skozi ustvarjalnost in umetnost se otroci učijo, sproščajo, izražajo svoja čustva, misli in občutja. Najbolj priročno in jasno izpovedno je za otroka lahko likovno izražanje, ki je kot nekakšen pripomoček, s pomočjo katerega spoznava, raziskuje in razlaga svet okrog sebe. Risba lahko o otroku (o njegovih čustvih, občutjih, mislih) pove več kot tisoč besed. Zelo pomebno je to upoštevati pri otrocih, ki imajo kakršekoli težave doma in/ali v šoli. Prek njihovega ustvarjanja lahko namreč prepoznamo, kaj se z otrokom v resnici dogaja.
Pa vendar na tej točki lahko pride do začaranega kroga, kajti otroci in mladi brez spodbudnega, zdravega in varnega okolja ne morejo razviti svojega polnega kreativnega potenciala, odrasli pa smo tako prikrajšani za zelo pomembne informacije o njegovem čustvenem in duševnem stanju.
Eden izmed ključnih členov za doseganje takšnega okolja je zagotovo prav skrb za otrokovo duševno zdravje. Zato je Cedevita letos v svoji družbeno odgovorni kampanji Bodi TU. Bodi CE. podprla Zvezo prijateljev mladine Slovenije, najbolj prepoznavno in zanesljivo organizacijo za otroke, mlade in družine, ki deluje na področju celotne Slovenije. Sodelovati želi namreč pri ozaveščanju javnosti o pomenu skrbi za duševno zdravje ter dodatno prebuditi iskrico kreativnosti med mladimi.
Cedevita se je torej odločila, da bo v svoji letošnji kampanji dala možnost prav otrokom, da vsi slišijo in vidijo njihova sporočila. V sodelovanju s strokovnjaki in umetniki je organizirala kreativne delavnice, na katerih so otroci in mladi pod vodstvom psihologov Gabrijele Ištuk, Alberta Mrgole, Leone Bortas Hetler in učiteljice Ane Kovačič z OŠ Zalog ob strokovnih nasvetih umetnikov Hane Tintor in Marka Borote naslikali čudovite slike, ki bodo krasile posebno izdajo kozarcev Cedevita.
Brezmejna domišljija otrok je tako dobila svoje platno, ki ga bomo lahko občudovali vsi, ki imamo radi cedevito in ki nam je predvsem pomembno, da se poskuša poskrbeti za otroke, ki si vsi po vrsti zazlužijo lepo otroštvo, ki bi ga morali preživljati v spodbudnem, varnem in zdravem okolju.
»Rezultati dela in delovanja Zveze prijateljev mladine Slovenije govorijo sami zase in resnično se sijajno dopolnjujemo v enaki viziji in želji – da smo tukaj za naše mlade, ki jim bo morda ravno umetnost pomagala, da se izrazijo in poiščejo pomoč, če jo potrebujejo,« je ob novi kampanji Bodi TU. Bodi CE. povedala Svetlana Babič, vodja blagovne znamke Cedevita za Slovenijo.