Moški lik na znaku za WC nosi hlače, ženski lik nosi obleko – vsaj tako smo mislili, kajne?
Nedavno pa je podjetje Axosoft iz Arizone sprožilo kampanjo za enakopravnost moških in žensk v nekaterih tradicionalno moških poklicih z imenom "It was never a dress" (nikoli ni šlo za obleko). Poudarjajo, da v resnici na simbolu za žensko stranišče ni ženska v obleki.
Tania Katan iz Axosofta trdi, da trikotnik naj ne bi predstavljal obleke, ampak plašč superjunakinje, saj so ženske lahko superjunakinje.
»V znanosti, tehnologiji, umetnosti, matematiki, politiki, na ulicah in v naših domovih so ženske pogosto nevidne, nepovabljene ali preprosto zaobidene. Dekleta in ženske, ki se zanimajo za naravoslovje, tehnologijo, mehaniko in matematiko, so v manjšini,« pravijo v podjetju. Upajo, da bo kampanija spodbudila več žensk, da vstopijo v tehnološko industrijo, ki je mnogi ne povezujejo z ženskami.
Cilj kampanje It was never a dress je spodbuditi pogovore o sprejemanju žensk v katerem koli poklicu. Ne gre le za enakopravnost žensk, ampak tudi za zapolnitev velikega pomanjkanja delovnih mest v številnih poklicih, piše Mirror in poroča Večernji list.
Preberite si še: Je v redu, če poročena ženska potuje sama?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj