DoubleRecall: ‘Vpišite besedi iz sporočila ...’

Če vas je ob obisku našega spletnega portala danes presenetil obrazec, ki je od vas zahteval, da iz danega sporočila prepišete dve besedici v okvirček aplikacije, se te formalnosti, ki vam bo vzela le trenutek vašega časa, nikar ne ustrašite.

3. 2. 2011 | Promocijsko sporočilo

Zadevi se strokovno reče ‘DoubleRecall’, večini spletnih uporabnikov pa to tudi ni več nikakršna novost. Kar nekaj slovenskih spletnih mest namreč (vsaj občasno ali za del svojih vsebin) že uporablja takšno aplikacijo. Zanjo so se odločili, ker svojim uporabnikom ne želijo zaračunavati svojih spletnih vsebin. Namesto uporabnikov tako za spletne vsebine plačujejo kar oglaševalci.

V izogib plačljivim vsebinam!

Lahko bi torej rekli, da je DoubleRecall do spletnih uporabnikov trenutno najbolj prijazna strategija trženja spletnih vsebin.

DoubleRecall zahteva nekaj malega od vseh, a nikomur ne odvzame preveč:

  • od uporabnika zahteva zgolj trenutek njegovega časa, s čimer si v nadaljevanju za tisti dan zagotovi še naprej brezplačen dostop do vseh člankov, videov in drugih vsebin,
  • aktualni sponzor DoubleRecall akcije namesto uporabnikov izplača avtorje iskanih vsebin,
  • avtorji spletnih vsebin pa so v prihodnje bolje motivirani za doprinos zanimivejših spletnih vsebin, za katere uporabnikom ne bo težko enkrat dnevno odtipkati besedo ali dve.

 

Za več informacij o tem, kako deluje DoubleRecall in ali se mu je mogoče ogniti, kliknite tukaj!

Takole pa so svojim bralcem o DoubleRecallu razložili tudi na www.dnevnik.si!