Hodite vsaj pol ure na dan

Namesto da hrepenite po trebušnih mišicah in oblikovanih bicepsih ter nimate volje do telovadbe v hiši ali zaprtih fitnesih, pojdite ven in postavite eno nogo pred drugo.

Hodite vsaj pol ure na dan (foto: profimedia) profimedia
8. 4. 2018

Za razliko od drugih dejavnosti je hoja ustvarjena za vsakogar, tudi za tiste, ki kondicijo šele nabirajo ali pa se vračajo v formo. Hoja je idealna za vse, ki ne prenašajo zadušljivih prostorov ali pa nimajo časa za skupinske športe, potrebujete pa samo športno obutev in kakšno staro trenirko.

Le 30 minut hitre hoje dnevno bo:

  • izboljšalo vaš spanec,
  • vam podarilo energijo,
  • lažje se boste znebili odvečnih kilogramov,
  • stresa in nemirnih misli,
  • in zmanjšali boste tveganje za sladkorno bolezen in raka.

Po ameriških raziskavah se je od 41 odstotkov udeležencev raziskav, ki so se znašli v skupini s povečanim dejavnikom tveganja za bolezni srca, diabetes in možgansko kap, ob koncu osemmesečnega vadbenega programa v to skupino uvrstilo le še 27 odstotkov. Osebe, ki so pri raziskavi sodelovale, so šestkrat na teden hodile po pol ure na dan, tiste, ki so pretekle po 30 km tedensko, pa so imele pri zmanjševanju omenjenih dejavnikov tveganja le za kanček boljše rezultate.

Zmerna vadba skozi daljše obdobje prinaša več koristi od intenzivne dejavnosti nekajkrat na teden. Naj bodo vaši sprehodi poleg vsega še zabavni. Če imate radi družbo, si poiščite zanimivega partnerja za hojo, če pa cele dneve delate z ljudmi, boste morda bolj uživali v samoti ali s psom. Raziskujte in uživajte!

Vir: 10 zrelih odločitev