Zdrave odločitve Promocijsko sporočilo

Kako kar najhitreje do pregleda pri specialistu in ponovnega zdravja

5. 8. 2019
Deli
Kako kar najhitreje do pregleda pri specialistu in ponovnega zdravja

Saj veste, kaj pravijo: zdrav človek ima tisoč želja, bolan pa samo eno. Ko je na preizkušnji zdravje, si vsi želimo le čim prej ozdraveti in se vrniti v svoje vsakdanje življenje.

Da lahko čim prej ozdravimo, se moramo čim prej začeti zdraviti. Vsak od nas si želi, da bi od prvih težav in simptomov do prvega pregleda pri zdravniku in po potrebi pri specialistu minilo čim manj časa, kajti to pomeni, da imamo tudi precej večje možnosti za ozdravitev in vrnitev v svoje običajno življenje. Poleg tega lahko naša bolezen oziroma daljša bolniška odsotnost pomeni še izpad dohodka, zato je tudi s tega vidika pomembno, da čim prej dobimo napotnico, ki nam omogoči pregled pri specialistu, saj to pomeni, da bo minilo le minimalno časa, ko bomo lahko spet aktivno zaživeli vsakdanje življenje, se vrnili na delovno mesto in s tem poskrbeli za čim manjši izpad dohodka.

Vse o zavarovanju Specialisti+ in o njegovi sklenitvi poiščite na spletni strani www.triglavzdravje.si.

Mojčina izkušnja

Mojca je stara 48 let in živi zelo aktivno življenje. Že od malih nog je nora na šport in planinarjenje. "Rada se ukvarjam s športom, že zelo zgodaj sem se naučila smučati in drsati, v šoli sem trenirala odbojko, zdaj predvsem tečem, kolesarim in planinarim. Kljub redni fizični aktivnosti pa nisem nikdar doživela kakšnih večjih poškodb, morda le kakšen padec, ki se ga niti ne spomnim, oziroma kakšno prasko. Poleti 2018 pa so se mi nenadoma začele pojavljati bolečine v levem kolenu, medtem ko sem sestopala z ene od naših prelepih gora, in na notranji strani kolena se je pojavila oteklina. Osebni zdravnik me je napotil k ortopedu, vendar bi na prvi pregled morala čakati najmanj štiri mesece."

Po klicu v Zdravstveno točko Triglav, Zdravstvene zavarovalnice, je Mojca prišla na vrsto za slikanje in magnetno resonanco v le petih dneh. "Nato sem bila potem napotena na fizioterapijo, ki sem jo opravila jeseni 2018. Pri vsem skupaj sem se izognila mučnemu čakanju pa tudi precej dodatnim stroškom, ki bi me kot samoplačnico doleteli," je še povedala.

Mojca se je po terapijah vrnila k vsakdanjim aktivnostim in tudi k planinarjenju, v katerem resnično uživa. V letošnjem juliju je skoraj vsak konec tedna osvojila kakšen hrib, saj je zdaj nič več ne ustavi oziroma je ne ovirajo bolečine v kolenu. "Svojo izkušnjo danes rada delim z drugimi, pri tem pa poudarim še, da zaradi pregledov in terapij v službi nisem bila odsotna niti en dan. Vse termine so prilagodili mojim željam in urniku," je zaključila.

Katero zavarovanje je Mojci omogočilo takojšnje zdravljenje?

Mojca ima sklenjeno zavarovanje Specialisti+ Triglav, Zdravstvene zavarovalnice, s katerim ima posameznikovo zdravstveno stanje vedno prednost. To prostovoljno dodatno zdravstveno zavarovanje zagotovi, da mine čim manj časa od prvega pregleda do diagnoze, zdravljenja, zdravil, posega in rehabilitacije. S hitro diagnozo in zdravljenjem se tako zmanjša tveganje zdravstvenih zapletov, predvsem pa se lahko hitro vrnete v svoje vsakdanje življenje.

Zavarovanje Specialisti+ je prostovoljno zdravstveno zavarovanje, ki krije stroške samoplačniško opravljenih storitev specialistične ambulantne obravnave, diagnostike, posegov, ambulantne rehabilitacije in zdravil za obravnavo novonastale bolezni, stanja ali poškodbe, nastale v času trajanja zavarovanja. Zavarovanje lahko sklenete v individualni, družinski ali kolektivni obliki. Zavarujejo se lahko osebe, stare od 0 do 63 let (otroci v okviru družinskega zavarovanja).
* Za dodatna pojasnila so vam na voljo strokovnjaki na brezplačni telefonski številki 080 26 64 in po e-pošti info@triglavzdravje.si ter na vseh zastopstvih Triglav, Zdravstvene zavarovalnice, d. d.