Obnovimo dobra stara pravila, kako v sezoni viroz okrepiti imunski sistem

Manj sonca, manj vitaminov in več tveganja za naš obrambni sistem – poleg čudovitih barv nam jesenski čas prinaša tudi to. Če upoštevate teh nekaj dobrih starih smernic, lahko kljub temu ostanete zdravi.

Obnovimo dobra stara pravila, kako v sezoni viroz okrepiti imunski sistem (foto: Profimedia) Profimedia
5. 10. 2021 | Promocijsko sporočilo

Po poletnih mesecih, dolgi sezoni alergij in hitri menjavi vremena je naš imunski sistem precej oslabljen, zdaj pa je tu sezona prehladov, viroz in gripe. Prav zaradi tega je pomembno, da ta trenutek prisluhnemo sebi in svojemu telesu ter začnemo krepiti imunski sistem.

Imunski sitem zajema vse obrambne mehanizme našega telesa, ki se bojujejo proti različnim boleznim, a vsega telo samo ne zmore in zato potrebuje našo pomoč. Če boste pazili, kakšno hrano boste jedli v prihodnje in kakšen bo vaš življenjski slog, boste bolezni morda zaprli vrata.

Zakaj imunski sistem oslabi?

Naš organizem je vsakodnevno izpostavljen bakterijam, virusom, kemikalijam ... In če je naš imunski sistem oslabljen, se ne more bojevati proti sovražnikom, in tako zbolimo. Slabijo pa ga tudi slabe navade, kot so kajenje, pomanjkanje spanca, nepravilna prehrana, dolgotrajno jemanje antibiotikov, stres, težko fizično in mentalno delo ...

Najpogostejši simptomi oslabljenega imunskega sistema so utrujenost, okužbe, vnetja, alergijske reakcije, počasno celjenje ran, kronična driska in druge infekcije, kot so glivice in herpesi na ustnicah.

Če želite okrepiti imunski sistem ...

Jejte kakovostno hrano

Uživanje nekakovostne hrane povzroči, da smo bolj dojemljivi za okužbe, se počasneje zdravimo in naš imunski sistem hitreje oslabi. Znanstveniki so dokazali, kako z leti imunski sistem slabi, najnovejše raziskave pa kažejo, da se z ustrezno prehrano lahko to slabljenje upočasni ali celo ustavi.

Če želimo ostati zdravi, moramo jesti kakovostne proteine, dobre maščobe in probiotike.

  • Bogati proteini

Hrana nam mora dati visokokakovostne proteine, ki jih najdemo v ribah, morskih sadežih, mesu in mlečnih izdelkih. Tudi žitarice so lahko izvrsten izvor aminokislin, ki podpirajo našo odpornost.

  • Hrana, bogata z vitaminom C

Vitamin C je prvi na seznamu za krepitev imunskega sistema, zato je pomembno, da uživate živila, ki ga vsebujejo, to so paprika, brokoli, agrumi, kislo zelje, cvetača, brstični ohrovt ... Vsa ta živila je treba uživati ves dan, pri vsakem obroku nekaj, da se vitamin C počasi sprošča v organizem.

  • Probiotiki

Morda se sliši neverjetno, a glavnina celic imunskega sistema je v črevesju. Naš organizem je gostitelj milijarde bakterij, od katerih je večina 'dobrih'. Probiotiki je skupen naziv za določene bakterije, ki ugodno vplivajo na zdravje in imunski sistem.

Fermentirani mlečni izdelki naravno vsebujejo žive bakterije, vse pogosteje pa jih dodajajo tudi drugim živilom. Poleg probiotikov pa telo potrebuje tudi prebiotike, ki so hrana koristnim bakterijam in so pravi tandem s probiotiki.

  • Bogastvo antioksidantov

Antioksidanti krepijo imunski sistem, saj nevtralizirajo škodljive proste radikale, antioksidativni učinek pa imajo določeni vitamini in minerali, skrivajo se v sadju in rumeni, rdeči in oranžni zelenjavi, najdemo jih tudi v temni čokoladi in zelenem čaju.

Redno se gibajte

Rekreirati bi se morali vsak dan, še zlasti v naravi. Pojdite na prehod ali tecite vsaj pol ure na dan. Naredili boste nekaj dobrega za zdravje in linijo, poleg tega se boste otresli stresa, še ena pozitivna stran telovadbe v naravi pa so sončni žarki, ki nam prinašajo vitamin D. 

Privoščite si dovolj spanja

Kakovosten spanec je dober za imunski sistem, zato si zagotovite dovolj spanja, vsaj 8 ur na noč. Pojdite spat pred polnočjo, saj naj bi bila ura spanja pred polnočjo enaka dvema urama spanja po polnoči. Vaš spanec bo še boljši, če bo v vaši spalnici približno 18 stopinj.

Izogibajte se stresu

Negativna čustva, stres in skrbi slabo delujejo na imunski sistem. Če boste pozitivno gledali na svet in dobro uravnavali vsakodnevne obveznosti, boste težje zboleli.

Izbirajte prava prehranska dopolnila

Ker je v hladnejšem delu leta naše telo prikrajšano za precejšen del zelenjave in sadja, je dobro razmisliti o prehranskem dopolnilu, ki nam bo v tem času podporno pomagal z določenimi učinkovinami, ki jih telo potrebuje za optimalno delovanje.

Imunosal® izdelke odlikuje edinstvena kombinacija učinkovin, ki krepijo naravno odpornost organizma. Poleg naravno močnega beta-(1,3/1,6)-D-glukana vsebuje še dodatnih 8 učinkovin (8 v kapsulah in 5 v tekoči obliki), katerih dober vpliv na odpornost je potrdila tudi Evropska agencije za varno hrano (EFSA).

Imunosal® kapsule so namenjene odraslim in otrokom (od 12. leta starosti dalje). Vsebujejo 900 mg beta-glukana, kombinacijo 11 vitaminov in 3 mineralov ter koencim Q10, ki v dnevni dozi zagotavljajo močno zaščito imunskega sistema in priporočeni vnos esencialnih mikrohranil. Gre torej za prehranska dopolnila, ki imajo edinstveno kombinacijo učinkovin, saj vsebujejo betaglukan, vitamine in minerale. 

Za več informacij in nakup pobrskajte TU.