Video: Joga za boljšo prebavo, 1. del

Predstavljamo vam jogijske položaje za boljšo prebavo, ki predstavljajo učinkovito pomoč, če imate težave s kilogrami.

20. 1. 2010

1. Popolni zasuk

Začetni položaj: sed z iztegnjenimi nogami

Izvajanje: Desno stopalo položite na zunanjo stran levega kolena. Levo nogo pokrčite v kolenu. Leva peta naj se dotika desne strani medenice, bodite pozorni, da je zadnjica na tleh. Desno dlan položite za hrbet, levo roko dvignite visoko in zravnajte hrbet, nato pa položite levo nadlaket na zunanjo stran desnega kolena. Primite se za gleženj. V opisanem položaju ostanite vsaj pol minute, nato pa ponovite še na drugo stran.

2. Jog mudra z eno nogo

Začetni položaj: sed s pokrčenimi nogami

Izvajanje: Najprej položite obe dve nogi na levo stran, tako da so kolena na tleh. Položite levo stopalo na notranjo stran stegna ter se v hrbtu zravnajte. Zavrtite trup v smeri levega kolena, vzročite, nato pa se počasi z ravnim hrbtom spuščajte navzdol proti kolenu. Položite dlani na tla in se v opisanem položaju sprostite za vsaj pol minute. Nato se zopet z ravno hrbtenico dvignite navzgor ter se vrnite v začetni položaj in asano ponovite še na drugo stran.

Sandra Laznik

Video: Joga za boljšo prebavo, 2. del

Video: 27112009_AKT_joga_prebava_1 - Video: 27112009_AKT_joga_prebava_1