Pogovor o zakulisju glasbenega poklica. Turneje in koncerte spremljajo fizični napori in psihični pritiski, vse večja pričakovanja publike, osamljenost v brezdušnih hotelskih sobah, adrenalinski vzponi na koncertnih nastopih in izpraznjenost po njih, negotovost preživetja.
Podkast lahko tudi samo poslušate na tej povezav:
Spregovorila je o dopingu v svetovnem opernem svetu, da lahko pevci zdržijo natrpane urnike in odpojejo kljub poškodbam ali boleznim. In tudi o svoji izgorelosti ter krepčilnih ruskih dihalnih tehnikah, s katerimi si je povrnila fizične in psihične moči. Eno od trinajstih tehnik, ki imajo certifikat ruskega ministrstva za zdravje, je tudi pokazala.
Manca Izmajlova (1976) je mezzosopranistka, ki je sprva študirala pravo, ga opustila, se nato učila petja pri Zlati Ognjanovič ter sočasno delala kot natakarica. Varčevala je za avdicijo in šolnino, naredila sprejemne izpite in odšla v London, kjer je diplomirala iz muzikala in dramske igre na Mountview Academy of Theatre Arts v Londonu. Po končanem študiju se je vrnila v Slovenijo in začela nastopati kot igralka in pevka. Ko je spoznala svojega bodočega moža, Benjamina Izmajlova, ki je takrat na Konservatoriju Čajkovski v Moskvi študiral violino, se je odločila prekiniti svojo kariero v Sloveniji in nadaljevati s študijem. Leta 2003 se je preselila v Moskvo in začela študirati operno petje na Akademskem glasbenem kolidžu P. I. Čajkovski. Pred odhodom iz Moskve sta z možem z Ruskim državnim simfoničnim orkestrom kinematografije tam posnela dva albuma, Slovanska duša (2007) in Slovensko srce (2008), ki sta dosegla platinasto naklado. Nove orkestracije je napisal Slavko Avsenik mlajši. Poleg teh dveh je izdala še pet albumov. Izvaja operno in popularno glasbo. Njen repertoar obsega več kot 350 klasičnih in modernih skladb. Poje v petindvajsetih jezikih in govori več jezikov: angleščino, italijanščino, nizozemščino, nemščino, ruščino. Doslej je imela več kot tisoč nastopov po vsem svetu. Poučuje mlade in predava poslovnežem.
Izdala je knjigo Vdihni življenje s polnimi pljuči (2020), katere velik del je posvečen trinajstim vajam znamenite ruske dihalne telovadbe po metodi A. Strelnikove.
Vstopite v prostor modrosti!
MODRA SOBA je prostor neskončne širine in globine, človeške iskrenosti, modrosti, duhovnosti in najrazličnejših življenjskih (pre)izkušenj, ki jih voditeljici iskreno razkrivajo vedno zanimivi sogovorniki. Je prostor najrazličnejših idej in nazorov, ki razpirajo nova obzorja in odstirajo tančice naše nevednosti.
Voditeljica MAJA MEGLA je dolgoletna novinarka, avtorica, založnica in publicistka.
Vabljeni tudi k poslušanju preteklih pogovorov:
- MODRA SOBA: Tina Košir o jogi, preprekah v vadbi in ljubeči pozornosti
- MODRA SOBA : Matej Gobec o zdravilni moči zvoka
- MODRA SOBA: Chen Shining in Tina Hribar o zdravju, taj čiju in či gongu.
- MODRA SOBA: Leon Magdalenc o veščinah javnega nastopanja
- MODRA SOBA: Barbara Čeferin o fotografiji, vodenju zasebne galerije in normalnosti ob slavnem možu Aleksandru
- MODRA SOBA : Iztok Ilc, japonolog in prevajalec o kulturnih in družbenih razlikah
- MODRA SOBA: Katja Bašič, kriminalistka o spolnih zlorabah pri mladostnikih
- MODRA SOBA: Tomaž Erzar o sodobnem krščanstvu, nasilju in agresiji pri Slovencih
- MODRA SOBA: Aleksandra Pokorn Meško o ravnanju z neprijetnimi čustvi
- MODRA SOBA : Peter Stanković o potovanjih in Afriki
- MODRA SOBA : Milena Lipovšek o partnerskih odnosih
- MODRA SOBA: Maruša Oblak o igralstvu in vlogi matere posvojeni nepalski deklici
- MODRA SOBA: Stane Klemenc o alpinizmu, ekstremnih podvigih in polarnih krajih
- MODRA SOBA: Maša Kagao Knez o rasizmu in plesu; kako je biti temnopolta Slovenka
- MODRA SOBA : Marko Pavliha o prebujanju v duhovni svet in težkih preizkušnjah
- MODRA SOBA: Dan Podjed, kako človeka spreminjajo tehnologije in družbena omrežja